Ja da..

- super relevant for producenter og distributører.

Du kan bruge denne lov til at dunke nogen i hovedet, når dit CE-mærkede, og ikke modded udstyr bryder i brand. Forudsat, at du har købt det fra nyt.

Fatter du ikke, at nogle musikere har udstyr af en sådan alder, at producenten måske ikke findes længere? Fatter du heller ikke, at mange musikere er rigtig glade for, at kunne få deres grej repareret - garanti, CE-mærkning, eller ej? Og at de gerne får det repareret uden alle de forbehold, du gerne vil ha' med i købet?

Jeg har 6 rørforstærkere, der ikke har været i produktion i mange år. Hvis de går i stykker, får jeg dem repareret, og jeg bruger ikke tid på, at fluekneppe teknikeren sønder og sammen - tværtimod er jeg taknemmelig, hvis skidtet spiller igen. Og det ku' udmærket være én af de teknikere, du i denne tråd har haft så travlt med, at ville stille ansvar for scenarier, du ikke har leveret bare ét aktuelt eksempel på.

Er du overhovedet musiker med hang til rørforstærkere? Hvis ja, så er du det man kalder en 'redepisser'. Jeg væmmes...