Du kan heller ikke læse...

Kjeld skriver, og jeg citerer:

"Fin uddannelse...

kan varmt anbefales, men de kan ikke lave noget som helst med rør. Man skal først til at lære om rør derefter, men uddannelsen giver et godt fundament at bygge videre på. Jeg bliver jævnligt opsøgt af både elektronikfag-teknikere og Ingeniører for at hjælpe dem med deres rør udstyr. Rør er en glemt disciplin i uddannelses sammenhæng...og kun ved egen kraft kan man komme videre af den gren."

Og:

"Jaa

de kan da godt spørge, men medmindre det lige en lærer med en særlig interesse for rør skal de ikke forvente at få noget svar. Uddannelser i dag er timet og tilrettelagt....læreren afleverer sin viden og eleverne skal følge med i lærerens tempo...jeg har prøvet."

Så at brække sig over at eleverne ikke spørger ind til en kommercielt død teknologi, på en uddannelse der sigter på arbejde i en helt anden sammenhæng..
Er lige så dumt som dine indlæg.

Jeg kan garantere at hverken hr Bank eller hr. Laursen vil kunne låne så meget som en ledning af mig i nødstilfælde på et job. For det kunne jo være en af dem jeg selv havde loddet, og hvor er vi så henne ? Og hvis Laursens Carvin Legacy ryger, så skal han ikke forvente at kunne låne én af mine forstærkere. for dem har både Alwan og jeg loddet i.

Jeres ærinde er suspekt, jeres hellighed vammel og selvsmagende, og jeres evne til ikke at tage mod fornuft er imponerende. På den ufede måde.