Hallo
Jeg synes det her er en fuldstændig åndssvag diskussion. For det første er en rørforstærker ikke så kompliseret endda, desuden er efterspørgsel ensbetydende med at kunden er tilfreds, og hvem har sagt at fordi man har et papir på, at man er radioteknikker, så kommer der ikke episoder hvor ting kan blive repareret forkert. H is man skifter bare en dims til noget andet er mærkningen jo ugyldig.
Tillid er det det her handler om. Hvis Reinau laver så mange forstærkere som han gør, er det vel fordi, de er gode.
Omvendt tror du selv på, at du kan få erstatning, hvis din forstærker har skadet dig og den ikke er modificeret!
176 kommentarer vor herre bevares, har vi virkelig ikke andet at beskæftige os med!
Så er I begyndt at hakke på hinanden, vågn nu op, det her er ikke et problem, den første amatør, der laver noget lort bliver da hakket ned i dette forum.
Ps: på et eller andet tidspunkt skal Alwan modificere en fender bassman til mig, jeg savner nemlig en fender forstærker som jeg tror jeg husker de lød i 70'erne, og det kan han efter sigende genskabe. Om det så er min hukommelse der er blevet gammel, eller forstærkerne der er blevet dårligere vil så vise sig.